loading...
رسانه بزرگ رزموزیک
مانی بازدید : 138 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود مستقیم  

 

متن آهنگ مادر سالار عقیلی

 

مادر من، مادر من در طواف عطر تو خدا رو دیدم

مادر من، مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم

آسمان در عمق چشمت ریشه دارد

خنده کن تا در زمین باران ببارد

من کجا و ترسم از دیوار و بن بست

تا که رد پای تو مرز بهشت است

لمس دستت، لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبم در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم

مادر من، مادر من سجده ی فرشته ها به دامن تو

مادر من، مادر من راز خلقت در نگاه روشن تو

مادر من، مادر من سجده ی فرشته ها به دامن تو

مادر من، مادر من راز خلقت در نگاه روشن تو

شعله ها بر جان زدن جز زندگی نیست

رسم پروانه به جز پروانگی نیست

عشق تو اما برای این جهان است

نقطه ی تلفیق خاک و آسمان است

لمس دستت، لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبم در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رسانه بزرگ رز موزیک ( موزیک ، کلیپ ، فیلم و عکس هنرمندان ایرانی و خارجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازی کدام بازیگر زن را بیشتر میپسندید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 631
  • بازدید سال : 11,424
  • بازدید کلی : 73,534